2010-04-28

Nya bilder

Jag hann fota lite i butiken i förra veckan. Därefter hann jag inte bearbeta bilderna. Typiskt. Men, men. Bättre sent än aldrig.

Om du ha bra tips på hur man ska hinna göra mer på en dag tar jag tacksamt emot dem. Skriv gärna i kommentarslådan i så fall. Bästa förslagslämnaren bjuder jag på fika i vårt café + en kram (om inte det avskräcker!? Då slipper du kramen i så fall. Fika tror jag man blir glad för i alla fall).

Sluta pladdra och visa bilderna nu Sarah!










Idag fick vi en stor leverans från Frankrike, så nu får vi göra om några rum redan imorgon. Fixafixafixa. Som sagt tas alla förslag om bra sätt att hinna med mera arbete emot med stort intresse.

Ha en mysig kväll.

PS. Dubbelklicka på en bild så ska du få fram den i större förmat. Använd tillbaka pilen för att återgå till bloggen igen.

4 kommentarer:

House of Eden Interiör sa...

Hello Sarah.
Först sätter Du på en stor balja kaffe.
Den skall svepas i ett huj.
Därpå sätter Du på en till-
och sveper den med. Om Du inte slocknat eller ligger i koma nu, så skall Du se att Dina fingrar liksom börjar att srätta. Helt plötsligt får Du dubbelt så mycket
gjort på samma tid som utan allt koffein. Bör dock ha i åtanke att
magen kan kärva i ett par dagar efter - men Du fick ju mycket gjort i alla fall:)
Denna kur i hurtighet rekommenderas ej till De personer som lägger socker i kaffet - vet ej vad som händer efter 90 bitars intag.
Längtar efter kramen....Vi ses
Ha De Gott.
Christopher
Ps. Bilderna är super fina.

Wanstadius trädgård sa...

Åh vad fint du har det!!! Har flyttat till Skåne, men varje gång jag är hemma passar jag och min väninna på att titta ut till dig! Vår alldeles egna lilla stund... Kommer igen till midsommar!
Soliga hälsningar från Jessica

House of Eden Interiör sa...

Hello Sarah
Mer gjort på samma tid?
Sätt på en balja kaffe och svep den. Sätt på en till och svep den också. Har Du inte hamnat i koma eller domnat bort vi det här laget, skall Du se att det börjar liksom att sprätta i fingrar och ben. Du får dubbelt så mycket gjort på samma tid!!!
Denna metod rekommenderas ej till personer som brukar socker i kaffet - vet ej vad som händer efter 90 sockerbitars intag :-)
Ser fram emot den där kramen.....
Ha det bäst till vi ses
//Christopher
Ps. Bilderna ser bra ut.

Sarah James Larsson sa...

Jessica: ni är så välkomna. Kul att vi kan vara en träffpunkt för er. Vi har öppet över midsommar, dock INTE på midsommar afton. Ses.

Christopher: Jag bjuder dig på både kram och kaffe nästa gång du hälsar på:)