2010-02-06

Nytt i vår butik

...och nu när jag har klagat färdigt om snöröjning i Borås tänkte jag visa lite förhandsbilder på hur det ser ut i butiken just nu. Vi har flyttat färdigt det mesta för att få plats med allt nytt som har kommit. Imorgon fortsätter vi att plocka fram nyheterna.

Några aktuella teman är: natur, grått/vitt/gult, blommigt (det är ju ALLTID aktuellt någonstans, eller hur?!)...

Här kommer några hastigt tagna bilder:













Nu ska jag lägga mig med en stadskarta över London. Här ska det skissas upp en attackplan för besöket hos leverantörer där nästa vecka. Gud, vad jag älskar mitt jobb ibland. Visserligen får man jobba en lördagkväll, men fy vad jag känner mig taggad!

Natti natti.

2 kommentarer:

Davida sa...

Jag tror att jag har dig att tacka att pojkar faller som furor för mig så fort de kommer hem till mig. De blir alltid så uppspelta över hur fint jag har det :) Det kanske påminner om hemma hos deras mormor eller något :)

Sarah James Larsson sa...

Absolut Davida! Testa att låna någon annans...låt mig tänka...någon annans gammal, nerfallna hönshus en kväll. Bjuda med dig en kille "hem" till din gamla hönshus och ser om du får någon annan reaktion än att han faller som en fur (eller blir det en fura?). Knappast. Face it - du är en furor fallerska. Du har också fantastiskt bra smak när det gäller ditt val av heminredningsleverantör.