2010-02-26

Förkyld som bara den...

Jag har flängt runt i Europa på div. inköpsresor under hela februari. Egentligen har jag jättemycket som jag vill blogga om. I början hann jag inte men nu, när jag skulle kunna hinna om jag bara satte fart, har jag gått och blivit dunderförkyld och orkar ingenting.

Suck.

Jag är inte bra på att vara sjuk. Det händer så sällan att jag blir alldeles överrumplad och väldigt gnällig. Ska bara ligga i sängen och låta bli att beklaga mig för familjen hela tiden (vad de får stå ut med mycket!). Dit har jag varit på väg sedan 11 imorse, men gissar vad...sitter fortfarande kvar framför dator med kontorsarbete, beställningar, mm...snart så...

Men innan dess...

Idag sa Elin till mig (våran Elin, som tar hand om alla som kommer till caféet) att hon skulle snart få panik om inte jag skrev NÅGONTING på bloggen. Jag vill inte att du ska lida av panik Elin, så här kommer en blid på en av de fina klädesplaggen som jag har hittat på mina många resor. Tror denna tunika kommer att kosta runt 799:- när den väl kommer till butiken i september...

Kommentera gärna (inte bara Elin, utan dig som läser detta och som inte heter Elin!!! Fast du får också kommentera Elin, såklart).

Kram på dig - och krya på mig.
//S.

4 kommentarer:

VimleAnna sa...

Åh inte vara sjuk! Krya på dig! Riktigt fin tunika, tycker om lila :). Kramiz

Åsa sa...

Hej Vännen!

Men såååå synd att du skulle bli förkyld! men det är lätt hänt när man är ute och reser och träffar många nya människor.

Men du, så himla snygg tunika! vill ha!!!!

Kan tänka mig att du hittat mycket fint, längtar att se....

Massor av krya på dig kramar.
Åsa

P.s drick mycket varmt vatten med honung i, mums för halsen.

Marie sa...

Hej, hamnade hos dig när jag googlade på Camilla Plum! Jättetrevlig blogg du har, krya på dig! Har själv varit förkyld här i början på året - det är inget skoj alls! /Marie

Sarah James Larsson sa...

Tack snälla för omtanken Anna, Åsa och Marie!
Kul att ni gillar tunikan. Ni ska veta att den är ännu snyggare i verklighet.
Marie - så roligt att du hittade hit då. Jag ser på bloggens statistik att många hamnar här hos mig när de googla på Camilla Plum. Lustigt hur allting hänger ihop på internet, eller hur. Det är i verje fall jätteroligt att du hälsade på.
Ha det så gott tjejer.
Kram, Sarah