2010-01-24

Paris

Ooooo, lucky me!

Jag ska till Paris imorgon för att shoppa fina saker till butiken. Du vet, Paris, den vackra staden:


Fint va!?

Tyvärr blir det inte riktigt på det viset när Sarah åker till Paris.

Vill du se vilken underbar, romantisk utsikt jag har från mitt hotell fönster?

Här kommer det...







Ja, här ovan ser du en bussterminal.

Tyvärr så låter mina inköpsresor till Paris (och andra Euopeiska städer) mycket mer romantiska än de i själva verket är, men du ska veta att jag får mycket gjort. Intill flyplatsen ligger hotellen som är närmaste grannar till mässan nämligen (förutom ett hotell som är ännu närmare, men det är alltid fullbokat). Så jag kan vara första man på plats på morgonen och den sista som lämnar bygnaden på kvällen, typ.

Vad gör man inte i jakten för de perfekta varorna till Storegården Country Living!

Ha det så gott.
Kram.

PS. I gengäld är det så mycket fint på mässorna så jag lider inte av en tråkig utsikt på kvällen i alla fall.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bon voyage!
J'espère que ce sera merveilleux!

Kram,
Christina H - som hoppas drabba dej inom kort.....

Åsa sa...

Lyckliga dig Sarah!!! men jag förstår att det oxå är mycket jobb.
Men, åh så mycket fint du skall köpa in till ljuvliga Butiken.
Massor av ha det bra kramar från mig.
Åsa

Sarah James Larsson sa...

Hej Åsa! Det var i varje fall snöfritt i Paris. Så mycket enklare det blir utan snö på marken. Hittade massor av fina saker på mässan och mer ska det bli både nästa vecka och veckan därpå. Så roligt. Kram, Sarah

Sarah James Larsson sa...

Merci bien Christina. Resan var superbra. Det känns i fötterna och vaderna idag när jag har kommit hem just hur bra det var. Du är hjärtligt välkommen att drabbas oss när det passar dig! Ha det gott. //Sarah