2009-12-13

Gillar du shoppa kläder?

NYHET NYHET NYHET!! Jag funderar på att börja sälja kläder på Storegården nästa år. Förmodligen kommer kläderna först till hösten. O andra sidan, nu när jag har mer eller mindre bestämt mig vill jag börja med en gång (Du känner säkert hur det är! Man vill inte behöva vänta!!), så det kan hända att jag försöker få tag på en liten kollektion tidigare. Hoppas det går!

Om du tycker att detta verkar intressant skulle det vara super-toppen-bra om du hade lust att tala om för mig vilken typ av kläder du skulle vilja hitta hos oss, kanske dina favoritmärken, eller märken/plagg/stilar som du har haft svårt att hitta men som du gärna skulle vilja se här på Storegården.

Visst har jag redan egna idéer om kläderna som vi ska ha, men det skulle vara mycket värdefullt att få höra om jag är på rätt spår, eller inte.

Du får gärna skriva en kommentar här, eller (för de som inte vill höras inför andra!) skicka en email till mig på följande adress:

sarah(snabel A)storegardencountryliving.com (jag skriver snabel A istället för att använda tecknet för att inte locka hit spam-söknings-robotar, eller vad de nu heter, men du förstår att du får använder det riktiga snabel A tecknet...ok, så kanske var självklart...fast inte för alla).

Ska bli spännande att få höra vad du tycker!

Nattinatti.

4 kommentarer:

Cecilias inredning sa...

Hej!

Jag vill gärna hitta danska, norska, engelska och franska märken som inte finns i stan (Borås) och som inte är supersuperdyra. Lantligt och charmigt bohochic är en stil jag gillar. Tänk lantligt möter Odd Molly (som dock är lite tråkigt nu när det massproduceras, och som inte alltid håller kvaliteten.) Vore roligt med snygga jeans också, för det är ju omöjligt att hitta!!!

Lycka till med klädsatsningen och GOD JUL!!!

Sarah James Larsson sa...

Hej Cecila! Tack för dina tips. Låter väldigt bra tycker jag. Håller med dig om det där med lite kvalité också. Viktigt, viktigt. Kan jag hittar några designers som är riktigt trevliga att jobba med hade det inte heller varit fel. Hoppas det blir så. Håller med dig att det är svårt med jeans. Finns liksom UNGDOM och TANT and ganska lite däremellan. Måste finnas där ute, eller hur?! Jag ska undersöka. Ha en underbar Jul. Kram.

iria sa...

NOA NOA
varma hälsningar
iria från schweiz

Anonym sa...

odd molly vore fint, passar borde yngre och äldre. bra för alla! Eller något liknande märke som inte är för dyrt, men samtidigt inte är för tantigt och för "udda" kläder som är svåra att köpa.

ha det fint!