2009-12-02

Fina paket

Bläddrade i senaste numret av engelska Country Living och hittade "våra" hängetiketter (dvs. de som vi alltid har i butiken) i två olika bildreportage som handlade om att göra fina presenthängare.

Jag blev sååå inspirerad. Att det kan bli så fint med rätt så enkla medel. Så här ser etiketterna ut au naturell:

Och så här kan man göra med dem:


bild från tidningen Country Living (UK)

 bild från tidningen Country Living (UK)

Så nu när man har hittat inspirationen och lusten, hur skapar man tiden för att sitta ner och pyssla??? Lämna gärna en kommentar om du har svaret på den gåtan...lösningen på tidsbrist, ja det hade nog varit en populär produkt att erbjuda gästerna på Storegården - extra tid för att mysa, i en liten flaska.

Sköt om dig.
Kram,
Sarah

3 kommentarer:

Inredningsbloggar sa...

Hej!

Kikar in och tackar för sist. Jag fick sådan härlig julstämning i din mysiga affär, ja i hela miljön där i Alboga! Vi kommer att återkomma...ofta ;)

Hälsningar Linda

(med den högljudda familjen från Borås/Dalsjöfors)

Sarah James Larsson sa...

Hej Linda! Tack för dina vänliga ord. Ja, jag kommer ihåg dig, inte för dina "högljudda familj" (det är faktiskt så som familjer med små barn SKA vara, eller hur?!) utan för att du sa så snälla/positiva saker om vår butik. Jag blev så glad att ditt besök gjorde dig glad. Glädjen är som ringar på vatten när det är som bäst. Tycker jag. Ha en mysig andra advent. Varma hälsningar, Sarah.

Målargården sa...

Ahhhhh, visst är det tidsbrist. Just den här tiden på året har jag absolut ingen lust att jobba. Vill bara vara hemma och pyssla och mysa. Skall tipsa om jag hittar någon som säljer lite tid på burk!!! =O)
Ha det bra och försök prioritera. Vad är väl lite damm i hörnen mot en under bart värmande kopp glögg vid brasan, eller pepparkakshus-bak med barnen, eller lite pyssel med julfika... =O)/ Kram Eva-Mari