2009-10-19

Mirakel!

Det är ett mirakel! Vi har hunnit göra om i butiken (byggt rummen och flyttat in massor av fina nya saker), fotat OCH lagt ut en del bilder på vår hemsida. Det måste vara rekord. Nu är jag visserligen lite sliten i både knopp och kropp (har du sett trappan i butiken? Världens stairmaster. Vilken träningsvärk man får i benen när man har sprungit upp och ner där typ tusen gånger!), men vad skönt det känns att ha aktuella bilder på hur det ser ut hos oss. Lite hurtig känner jag mig faktiskt - idag i alla fall.

Här kommer några bilder... 


 

 

 Vill du se mer kan du kika in på hemsidan och klicka på fliken "våra rum": http://www.storegardencountryliving.com/

2 kommentarer:

Davida sa...

Jag kommmer hem nästa vecka efter att jag varit på närproducerat-dagarna på elmia. Då ska jag minsann hälsa på!

Cecilias inredning sa...

Åh vad härliga bilder! Kommer den 5 november, och ska kika på allt fint då!

kram Cecilia