2009-09-02

Flera blogginlägg om Storegården

Hej!

Håller fortfarande på att utreda vår hemsida. Experterna som jag har anlitat säger att den är hel felfri och har varit det sedan vi tog åtgärder för över en vecka sedan, men Eva-Mari, som har bloggen Målargården, som jag brukar läsa (den är så bra) påstår att hon fick virus i sin dator när hon besökte min hemsida i måndags förra veckan (som turligt nog kunde hennes man råda bot på). Och jag som nästan är analfabet när det gäller datorer fattar ingenting!


Nu håller jag på att göra en dubbelkoll med min "experter" och förhoppningsvis kommer Google att behaga sig att göra sin omprövning snart. Godkänner Google hemsidan är det definitivt gröntljus igen. Frågan är bara NÄR det blir. Jag har sagt det tidigare och ska säga det ingen - det känns obehagligt att Google har så mycket makt över Internet. Att jag måste glatt sitta och vänta så här länge innan de släppa min hemsida igen känns inte alls lustigt.
Bild: cherlindrea.se

Till roligare ämnen!

Jag har fått tips två stycken olika bloggare som har skrivit om sina besök till oss. De är så välskrivna med så härliga bilder att jag bara måste förmedla länkarna.

De första inläggen hittar du på bloggen cherlindrea.se. Man kan nog säga att dessa inlägg är mer som reportage än vanliga blogginlägg, med massor av fina bilder och detaljerade beskrivningar. Jag blir så stolt att bloggerska, Indra, ville lägga ner så mycket tid på att skriva om oss. Tack så jättemycket Indra!! För att läsa reportaget om butiken klicka här och om caféet klicka här
Bild: cherlindrea.se

Det tredje inlägget hittar du på bloggen iloveboras.se. Det var roligt att få läsa att bloggarna på iloveboras godkänner vårt café. Det gör att man blir peppad att göra det ännu bättre. För att läsa detta inlägg klicka här


Bild: iloveboras.se

Det var allt jag hinner med idag. Sköt om dig.

Kram, Sarah

2 kommentarer:

Indra sa...

Hej Sarah och tack så jättemycket själv för dina fina ord. :-) Det var inte svårt att skriva om ditt underbara ställe. Jag var helt lyrisk när jag varit därute. :-)

Må så jättegott och på återseende igen.
Mvh//Indra

C sa...

Tack för länkningen, kul att du gillar vår blogg! Ett så bra café som ert gör att vi lämnar Borås då och då! ;o) Såg också att en herre lämnat kommentar hos oss faktiskt besökt er efter mitt tips, kul!