2009-08-12

Jag har fått klagomål!!!!

Jag har fått klagomål!!!! Vissa tycker att jag hör av mig för sällan (det saknas både utskick till dem på butikens email-lista och inlägg här på bloggen). Framförallt önskar många att få veta när vi får in nya leveranser. Jag LOVAR bättring i framtiden, men vi har haft SÅÅÅÅÅÅ mycket att göra både i butiken och vårt nya café och tiden har inte räckt till.

Sommaren har varit otroligt hektisk som sagt – men på ett bra sätt. Det har kommit så många gäster till oss att det slår alla rekord. När jag jämförde besökssifforna från förra sommaren med i år såg jag att många dagar har det kommit över 200% fler gäster än förra året. Jag saknar ord. Och vad berör denna framgång på tror? – ja, det är tack vare alla de underbara gästerna som rekommenderar oss för sina vänner. Vi har världens bästa marknadsförare helt enkelt! Känner du igen dig? Har du berättat för dina vänner? Ett superstort tack och kram ska du ha i så fall. Du ska också veta att tack vare din hjälp har jag i år vågat anställa två underbara tjejer här på Storegården. Det känns verkligen jättehärligt – att kunna ge mer och bättre service, kunna erbjuda två personer ett arbete och inte minst fixa underbara, glada, duktiga arbetskollegor till mig själv (lite självisk får jag väl vara efter alla år av ensamarbete). Tack, tack, tack…

För att bemöta klagomålet om information beträffande nya leveranser förresten, så kan jag berätta att vi har precis fått hem massor och massor av härliga nya varor från både England och Frankrike, så vill du komma till oss när vi har mycket att välja på, föreslår jag att du passar på nu.

Ha en härlig sensommar vecka!

Kram,
Sarah

4 kommentarer:

Anna sa...

Fin bild! Jag är verkligen sommaren trogen, det syns på mina jämt otroligt skitiga fötter ;-). Fast idag har jag sockar, det var kallt i morse när jag åkte till Borås redan kvart i sex..huga! Återigen stort tack för tipset och hjälpen med press-releasen. Nu återstår det att se om några tidningar trycker den. Kul att se dig back on track igen. Kram

Cecilias inredning sa...

Jag kommer snart och tittar på de nyinkomna varorna! Och jag vill också att du bloggar lite oftare för dina inlägg är tänkvärda, intressanta och insprirerande!

Vi ses!

Lena A sa...

Hej igen! Jag tänkte när jag åkte från Storegården i em att det jag handlat hos dej är jag så nöjd med.Nej inte bara nöjd,jag blir också glad när jag ser sakerna här hemma.Yes,dagens shopping blev också jätte-bra. Jag tycker inte att du ska ha dåligt samvete för att du inte hinner blogga. Man förstår vilket arbete du lägger ner på dina företag efter ett besök hos dej.Ha de gott.
Hälsn Lena i Ölsremma.

Sarah James Larsson sa...

Tack för de fina komentarerna! Vad glad jag blir. Kram, Sarah.