2009-06-09

I am back!!

Hej!

Did you miss me when I was gone???

Nu är skattedeklarationen för 2008 inlämnad (har fått anstånd 2 gånger - tack snälla skatteverket!) så nu hinner jag skriva några snabba blogginlägg för att berätta lite om allting som vi har haft för oss på Storegården senaste tiden.
Massor av bilder har jag bland annat och då jag själv tycker att det är roligast att titta på bilder när det gäller blogginlägg så tänker jag visa, istället för att skriva rad efter rad.

Var ska jag börja då?? Jo - caféet!! Det kommer såååååååååååååå många gäster till caféet. Vissa dagar har maten helt tagit slut faktiskt (typ en enda bit paj kvar) och då vi har fått baka på nätterna. Det har nog blivit en riktig succé.

Det är också många som har kommit för att hälsa på oss utanför våra ordinarie öppettider - grupper av arbetskollegor, vänner, föreningar, m fl. Här kommer några bilder på glada gäster:

Återkommer lite senare med fler bilder - och då ska jag också berätta om trädgårdsfesten.
Kram,
Sarah

1 kommentar:

Bollan sa...

Ska bara skriva vilken underbar butik och cafe du har!! De va vekligen ett skönt avbrott att komma ut på landet. Och vilka fina saker! Vi kommer verkligen att komma tillbax. Här kommen en länk till min blogg där jag har skrivit om storegården som jag lovade att skicka: http://ensmurfsdagbok.blogspot.com/2009/06/storegarden.html

Kramizzar