2009-04-21

Glömde en sak!!

Glömde att skriva en sak. Jag har äntligen bestämt mig för vilka utemöbler vi ska ha i trädgårdscafeet. De är bara huuuuur snygga som helst, tycker.



















Då kom jag på att jag skulle kunna fråga om någon vill att jag ska beställa extra möbler till deras trädgårdar. Här är detaljerna i så fall:

Bord: H72 x Dia 70cm
Stol: H85 x Br41 x D41cm
Material: stål & trä (målat benvitt)
Bänk i metall (målat i cream): 140 x 50 x 96cm

Priser:
Stol 450:-
Bord 780:-
Paketpris 2st stolar + 1st bord = 1.500:-

Bänk 2.125:-

Hör av dig så fort som möjligt om du vill beställa eller om du har några frågor.

Kram,
S.

3 kommentarer:

Galtholmen sa...

Hej underbara Sarah! Tack för din kommentar på min nya blogg!
Vilket jobb du har lagt ner på det nya cafét och vad fint det verkar. Lovar att komma och besöka.. kanske på lördag. Jag o Morgan skall hämta ett växthus och kanske tar vi vägen förbi och ger dig en "Lycka Till-kram".
Glöm inte att lukta på blommorna och låt ny energi uppfylla ditt sinne!

KRAM/Ulrika

Målargården sa...

Vilken härlig dikt du skrev om i förra inlägget. Så sant, så sant.
Jättefina möbler.
Nu kommer solen och värmen så hoppas att din beställning av glass kommer snart.
Lakrits är inte min favorit heller men jag vet mååååånga som tycker om sån glass ?????
Tur att vi är olika i smaken.
Här är riktigt vårvarmt idag med 23 grader i solen så grillen åker fram ikväll. Ha en härlig helg/ Kram Eva-Mari

annaE sa...

hej sarah!hoppas du har haft
många besökare/kunder i helgen,
och möblerna är jättesnygga!
ha det bra!kram annaE