2009-04-03

Första recensionen!!

Måste bara informera att jag har precis läst den första recensionen som har skrivits om vårt nya cafe. Den hittar du här hos Cashmerelolita.

Jag tackar författaren för hennes vänliga ord. Tack, tack, tack!

Samtidigt vill jag säga att jag uppskattar också att jag fick några tips om möjliga förbättringsåtgärder när CL var här på besök. Vi behöver både ros och ris...ros för uppmuntran och ris för att vi ska kunna bli bättre på rätt sätt. Det rätta sättet för oss på Storegården betyder ett sätt som gör att våra besökare blir ännu gladare varje gång de besöker oss - och det kan vi bara göra om alla tala om vad de vill ha mer och/eller mindre av i framtiden.

Så säg gärna till oss om du gör ett besök här - till caféet eller butiken - om du känner att det finns saker som du gärna vill se mer av eller mindre av (fast du lova att inte vara allt för elak nu!!).

Nu ska jag lägga mig - det blir en tidig start igen imorgon.

4 kommentarer:

Davida sa...

Nästa steg u utvecklingen blir Storegården spa! :D Och ja jusste jag har ett förslag till dig! Jag vet inte om dte går att genomföra men någon gång i sommar kunde du ju ordna en dag där du tar några svenska lantraser till Storegården och låter barnen klappa.. Och jag då! Nej usch din stackare, du skulle behöva bo i en hydda i fjällen en vecka och stressa av :)

minigrisen sa...

Jag får tacka för en god lunch! Ni har gjort så fint i cafét! Och så har jag äntligen lite goda knäckebröd hemma igen! Kram

Davida sa...

Nu tror jag äntligen att jag lyckats få in din bild på min sida :)

Målargården sa...

Va roligt att allt gått bra. Tror säker att det är jättemysigt i ditt Café. Vill bara titta in och önska en Glad Påsk. Hos oss är vi ifull färd med att packa för att dra till 1 m snö och exotiskt boende i liten stuga med vedspis, smälta snö för vatten och utedass!!! Men det är ljuvligt att leva på det viset i några dygn....allrahellst om solen visar sig från sin bästa sida som de lovat. Harre så bra så kanske vi ses på Blåkulla/ Kram Eva-Mari