2009-03-09

Lycklig!

Jaaaaaaaaaaa!!!!**!!!!**!!!! Vad lycklig jag är.
Caféet och egenkontrollprogrammet blev godkända i eftermiddags. Bara några extra papper som ska skickas in imorgon.
Detta betyder att vi kan fortsätta enligt plan och öppnar caféet den 2:e april.
Så roligt!!!
Nu ska jag på årsmöte (många årsmöte så här års, eller hur?!). Mötet är borta i Mjäldrunga. Jag är inte så bra på att hitta i Mjäldrunga. Hoppas inte jag kör vilse (det har hänt förut - inte in Mjäldringa utan i någon annan by i granskapet).
Ha en trevlig kväll.
Kram,
S.

Bild: countryliving.com

11 kommentarer:

minigrisen sa...

Grattis! Vad skönt! Kör så det ryker. Kram

L8 sa...

Vad kul Sarah! Grattis!!! Om jag fattat det hela riktigt är de ganska så petiga...

Nu blir det nog ändå att jag/vi väntar och kommer tills caféet är öppet. Ska prata med Helen och boka in dag!

Målargården sa...

Stort Grattis till dig. Så synd att ditt café ligger så långt bort annars hade jag stått och hängt på låset. Ha det så bra på dína årsmöten......de brukar inte vara alltför roliga!/ Kram Eva-Mari

Christina H-sson sa...

Instämmer i hyllningskören med ett rungande Hurraaaaaaa!
Förstår lättnadskänslan! :)

Megagrattis från mej & guben

Johanna sa...

Hej, måste bara skriva och säga att du har genomfört det jag drömmer om! Herregud vilken vacker butik och vad underbart med ett kafe. Du är helt enkelt min förebild just nu! Kommer titta in här många gånger framöver för att se vad som händer hos er.

P.S Jag bor i Köpenhamn så jag ska åka ut till Camilla Plums gård på lördag och undersöka hur hon har det där ute. D.S.

Målargården sa...

HejHopp! Kan bara konstatera efter att ha varit in på din butiks hemsida och kollat igenom rummen....Det är tuuuuuur att jag bor så långt bort. Alldeles för mycket fint för att kunna hålla hårt i plånboken. Hoppas allt är bra och ha en mysig helg./ Kram Eva-Mari

Sarah James Larsson sa...

Tack!!!! För alla vänliga ord och uppmuntran!! Ni är för goa. Kan erkänna att det behövs lite uppmuntran då och då. Ibland känns det som om det börjar bli lite mycket, men så läser man kommentarerna på bloggen och, jag vet inte hur jag ska förklara...jag får den där lilla kicken som jag behöver - och så är man upp och igång igen. Det är verkligen det bästa med bloggvärlden, tycker jag. Det blir som en liten armé som ger stöd. Så tack så jätte, jättemycket! Kram, Sarah

Anonym sa...

Hej
Vill bara säga att jag var i din butik i Söndags för fösta gången.
Tyckte att butiken var jättemysig och kommer garanterat att komma tillbaka inom kort.
Ska bli underbart att stanna på fika nästa gång.
Titta gärna in på min blog.
imittpepparkakshus.blogspot.com

Mvh Dollys matte

Sarah James Larsson sa...

Det ska jag göra Dollys matte! Kul att du tyckte att det var bra, här hos oss. Vi ses!! Ha det så gott, Sarah.

Lotta sa...

GRATTIS!!

Målargården sa...

Men jag, som bor så långt bort är ju såååååå nyfiken på hur ditt café ser ut så nu får du allt sätta in lite bilder så jag får stilla min nyfikenhet. Hoppas bara att du hinner njuta lite av "att leva i drömmen" för det tror jag kanske att du gör ( och nu menar jag på ett bra och positivt sätt) Önskar att jag också kunde leva min dröm....., jobbar på det! / Kram Eva-Mari