2009-03-01

Ett säkert vårtecken...

...är att vi öppnar butiken i Alboga igen. Och lyckligtvis så hittade massor av folk tillbaka till oss igen idag.

Tack! Tack Tack!

Här är några bilder som visar hur det såg ut i butiken igår kväll - alltså innan vi öppnade idag. Fler bilder hittar du på vår hemsida (klicka här) Storegården Country Living under rubriken "våra rum".

Imorgon ska jag bl a på bokföringskurs i Göteborg och så ska jag måla betong golv i granhusets källare (blivande torrlager till caféet). Tyvärr är detta priset man får betala för de roliga stunderna med gästerna i butiken!

Ha en skön kväll.

5 kommentarer:

Davida sa...

Åh vilken tur att du la upp lite bilder för idag har jag suttit och räknat dagar tills jag kan ta mig hem till Ulricehamn igen och hälsa på! Mamma och Pappa var här i helgen så därför har de inte besökt ännu :)

Cecilias inredning sa...

Verkligen ett vårtecken att du öppnar Storegården! Hann tyvärr inte komma dit denna helg, men senast till caféets öppning måste jag bara komma - det låter så härligt att åka på biltur, stanna i Alboga och shoppa fantastisk inredning och sedan få sätta sig ned och fika i fantastisk miljö!

Ha det bra!

/Cecilia

minigrisen sa...

Vad roligt att så många kom till dig igår! Jag kommer förbi nån dag med om inte annat för att kolla in hur det går med betonggolvet ;-)

Cornelias hemligheter sa...

Åh vad fina bilder! Blir så sugen på att jobba nu och dra in lite kosing så att jag kan tokshoppa hos dig!!! ....men jag har ett tag kvar, drygt 1½ år eller knappa 2 år kvar...beror på hur man ser det! :-) Men bara för att stilla själen lite så borde jag ta med några från skolan och komma ut till dig och njuta av allt det vackra som din butik erbjuder och visa dem var du finns! Kanke kan ta en liten fika i din trädgård så småningom då vädret tillåter!? Kram Connie

Evelina sa...

sådäääär vill man ju ha det :) så mysigt!