2009-03-03

Ännu mer Camilla Plum

Jag vet, jag vet, det börjar bli tjatigt. Du vet att jag tycker att denna kvinna är helt underbar, men det blir ju ett inlägg till om Camilla Plum - så där så!!

Jag har nämligen fått e-post av henne!!!! Ja, det är sant. Kändes som om jag var 5-år gammal och fått någon popstjärnas autograf när jag tittade på min inkorg och ser ett meddelande med avsändare: Camilla Plum.

Tyvärr, var inte innehållet lika roligt. Det är nämligen så att jag hade skickat en fråga till Fru Plum om möjligheten att köpa några av hennes produkter att ha till försäljning på Storegården, men tyvärr så säljer hon inte till andra butiker. Det var synd tycker jag. Hon har bl a några kryddburkar som låter ganska spännande.

Men om du är intresserad av att få handla dessa produkter kan du besöka gårdens hemsida. Där finns en webbutik och information om kurser, m.m. Länken kommer här:
Fuglebjerggaard

Känner att detta får vara det sista jag skriver om CM på ett tag. Jag börjar känna mig som en figur Mia och Clara hade kunnat hitta på - jag stalkar danska TV personligheter!!


Förutom att få e-post från Denmark idag har massor av andra saker hänt - nästan för mycket på en dag faktiskt.
Fick 3st gigantiska leveranser - en från England och två från Frankrike. Två stora lastbilar kom nästa samtidigt. Chaufförerna är nog lite förvånade över att det går att sälja så mycket från en liten butik på landet och verkade ganska imponerade. Jag lät bli att berätta att den ena pallen innehöll korgar, som tar jättemycket plats(så det ser mer ut än det är egentligen).

Sedan har jag målat betong golv (sååååå tråkigt) & försökt bli kompis med mitt nya bokföringsprogram (går inte så bra).

Men efter det kom IDA!! Ida är en helt underbar tjej som kommer att rita vår trädgård. Hennes plan kommer därefter att ligga till grund för ALLTING framöver (ok, inte ALLTING egentligen, men du förstår vad jag menar). Det ska bli så spännande att få se hennes idéer. Självklart kommer du kunna se dem här på bloggen när de är klara.



Ja, det var allt för idag. Ville bara skriva av mig lite innan jag fortsätter med det tråkiga golvet.


Bye for now.




Det står "fotosearch.com" på bilden , men jag trodde att jag hittade den på bhg.com. Det är en roligt idé för att koppla ihop odligsbäddar i alla fall, eller hur.

1 kommentar:

Annalena sa...

Kan bara hålla med Sarah, Camilla är en underbar kvinna. Blev så glad att jag läste ditt förra inlägg för jag hade missat att hon hade program på TV:n igen. Sitter som fast klistrad och insuper hennes idéer både om bakning och trädgård. Kram Annalena