2009-03-02

Åh vad jag ÄLSKAR Bullar av Stål!

Hann precis hem till kvällens avsnitt av Bullar av Stål. Gud, vilket bra program!

Önskar jag hade tid att baka bröd, men tyvärr så vill betonggolvet i caféets källare ha all min uppmärksamhet.

Vi ska definitivt använda oss av Camilla Plums recept i caféet i alla fall - det är säkert. Undrar om jag skulle kunna locka Fru Plum att hälsa på oss i Alboga någongång? Hon skulle kunna göra gästspel i köket!! Jaaa!! Undrar om hon är väldigt upptagen?? Det hade varit häftigt, eller hur?

Nej, nu får jag jobba på med butiksbestyr. Måste bokföra lite...med det nya programmet som jag lärde mig mer om idag när jag var i Göteborg. Håll tummarna för mig att det går bra!

Inget blogginlägg utan bilder:
Gillar bänken på bilden här nedan. Överhuvudtaget är det roligt att använda ute möbler/objekt inne tillsammans med de vanliga inne-grejorna.

Bild: countryliving.com

Blommigt och korgigt... denna stil kommer även till Storegården senare under våren.

Bild: countryliving.com

Inga kommentarer: