2009-01-25

Otroligt bra tajming (not)

Lyckades med bedriften att sträcka en jättestor muskel i ryggen igår när jag skulle installera nya taklampor (i huset som kommer att vara café inom kort). Blev liggande hela dagen igår och hade extremt svårt att komma upp ur sängen imorse (gnäll, gnäll, gnäll). Men bäst av allt - jag ska på mässa imorgon och på tisdag. Jippeee! Vilken tajming. Måste trava omkring nästan konstant i två dagar. Man brukar få ont i ryggen på mässan i alla fall och nu har jag verkligen smygstartat!! Undrar om man kan hyra bår komplett med bärare på mässan?

bild: tradingcardt-shirts.com

Egentligt vet jag att alltihopa beror på att jag behöva träna för att stärka min kropp. Kan inte fortsätta att leva på gamla meriter.

Ha det gott - var rädd om ryggen!!

3 kommentarer:

Lena A sa...

Krya på dej!!!!! Hoppas det ryggonda ger med sej snart.
Längtar tills du öppnar i vår./Lena

minigrisen sa...

Ja du, fast man är smal och snygg som du är så måste man ju underhålla kroppen :-). Hoppas det snart blir bättre och att du får ut nåt annat än smärta av mässan! Kram

zinkbaljan sa...

Åhhh stackars dig, hoppas att du blir bra snart!!
Kraaaaam