2008-12-04

Champagne!!

Hej!

Jag måste få berätta...fick ett meddelande ikväll att jag har vunnit en tävling. Priset är en flaska champagne. Vad roligt.
Tävlingen arrangerades av en mässa jag besöker i England. Nu undrar jag om det bli ett problem - att skicka en flaska alkohol till Sverige...går det, eller? Jag blir aldrig riktigt klok på alla regler man har i Sverige när det gäller alkohol (engelska som jag är).


Hoppas jag får min flaska i alla fall.

Vad glad jag blir!
Ha det så gott.
Bubbliga kramar,
S.

7 kommentarer:

minigrisen sa...

Grattis till vinsten! Fast jag gillar inte champagne...hihi.. så det var ju tur att det inte var jag som vann!

zinkbaljan sa...

Åhhh grattis säger jag med!!
Kram

Målargården sa...

Super grattis, Kul och annorulunda vinst. Hoppas det går bra att få hem den men det gör det nog nu när det går att köpa andra starkdrycker via internet. Ha en mysig advent/ Eva-Mari

Lotta sa...

Åhh grattis till vinsten, champagne så gott! Borde inte vara något problem att få det till Sverige, man kan ju beställa tex whiskey från Skottland utan problem?? Tack för dina kommentarer på min blogg och ja jag är jättenöjd med min trappa, ett litet skämt med namnet på min systers kille högst upp men det står nu precis likadant som i din trappa, så tack för inspirationen!
Ha en skön em och kväll!
Charlotte

Anonym sa...

GRATTIS, vad kul det är att vinna. Själv vann jag (som aldrig brukar vinna något, men har desto mer tur i kärlek) en fin julgransmatta och julljushållare hos www.mylovelythings.blogspot.com i lördags. Önskar dig en riktigt fin vecka. Kram från Marguerite

8 hektar sa...

Champagne är den bästa drycken av alla och det passar till allt! Love it! Stort Grattis!
Tack söta du för dina kommentarer! Ser verkligen fram emot middagen, men jag hoppas hinna till dig i butiken före jul också!

Ha det bäst!
Kram!
/C

minigrisen sa...

Kikar in och önskar dig en glad och mysig Lucia!