2008-11-30

Julstökigt

Jag jobbar som en dåre för tillfället. Det är fantastiskt hur många som kommer och Julhandla hos oss. Jag blir otroligt glad och mycket tacksam...men att blogga hinner jag inte riktigt med, som du kanske har märkt av!

Då lägger jag in ett par bilder från butiken här istället. Önskar bara att jag hade hunnit fota utsidan när det var så fint med snö i förra veckan. Det försvann så fort så jag hann inte mer än tänka tanken. Nästa gång ska jag fram med kameran fort som bara den.

Ha det så gott. Ha en skön vecka nästa vecka.
Kram,
S.

5 kommentarer:

minigrisen sa...

Jättefint! Jag ska oxå försöka komma innan jul och titta till butiken! Kram

Jeanette sa...

Du har något att hämta hos mig...vänta bara 5 minuter..//Jeanette

Familjen Andersson sa...

Har bokat in torsdag eftermidag för ensam-tid-endast-för-mig. då åker jag till dig och har julstämning :)
Och så ska jag berätta om min senaste uppfinning: Hur jag kom på som en blixt från klar himmel, hur man gör sån där tjock Italiensk varm choklad, som vi språkade om för ett tag sedan.. :)

Sarah James Larsson sa...

Tack, tack, tack så jättemycket för utmärkelsen Jeanette!!!! Vad glad jag är. Nu blir jag på gott humör hela dagen - regn-snö-rusket till trots...och så får jag ta emot en massa paket från England senare idag, i kylan och regnet, så jag VERKLIGEN behövde någonting som piggar upp. Tack. Bamsekram från, Sarah.

Sarah James Larsson sa...

T - jag ser fram emot att få höra om din italienska hemlighet!!
Kram, S.