2008-08-18

Inne i min låda


Hej!

Jag har fått en fråga som gäller när jag tänker kommer ur min inventeringslåda. Sanningen är att jag har ingen aning var jag ska börja när det gäller alla blogginlägg jag sitter och ruvar på. Har samlat på mig så mycket material att det har nog blivit alldeles för mycket. Därför skriver jag det här - och hoppas att det gör att jag kommer igång, bara jag skriver någonting.


Har också bifogat en blid (vem kan missa den - hur stor som helst!) som ger ett förhandstips om vad en kommande blogginlägg ska handla om - mat, på Österlen.

Sedan, om jag hinner, kommer det flera inlägg om mat - i Italien. Det är nämligen så att när vi hade inventerat färdigt rymde vi till Italien i några dagar. Där var huvudsysselsättningen mat (och hus/inredning såklart, men det är det alltid i vår familj så jag behöver nästan inte ens nämna det).

Nu ska jag tillbaka till mina lådor - på riktigt. Fick in en leverans från England idag och allting måste packas upp innan vi öppnar igen på torsdag.
Puss & kram,
S.

3 kommentarer:

minigrisen sa...

Åh nya grejer, jag som inte ens hunnit igenom alla andra. Kanske jag hinner knö in ett besök i helgen!
Ha det bra!

Ägarinnan talar sa...

Skönt och se att du har tagit dig hit igen.
Man kan inte sitta och ruva i en låda hela livet ju.
Välkommen tillbaka
önskar Ägarinnan

Familjen Andersson sa...

Välkommen åter :)