2008-06-04

Tävling för att fira!

Hej!

Vad roligt!!! Idag hittade besökare nr. 2.000 till min blogg. Det ska firas tycker jag och det gör jag med en tävling för andra bloggare.

Vinnaren får denna exklusiva ros-sax från det franska trädgårdsföretag, Le Prince Jardinier (som betyder Trädgårdsprinsen på svenska - och ja, han är en riktig prince). Jag betalar frakten.

För att deltaga ska du: Skriv ett inlägg i din blogg där du tipsar och länkar till min tävling. Lämna sedan en kommentar här tillsammans med en länk till ditt inlägg. Glöm inte att ange rätt mailadress så att jag kan nå dig om du vunnit!

OBS! Tävlingen avslutas den 29:e juni kl. 20.00. Jag kommer att informera vinnaren direkt - och samtidigt meddela alla andra här på bloggen

Har du ingen blogg får du avstå den här gången, men jag lovar att återkomma med en ny tävling senare under året som riktar sig till alla - inte bara till bloggare.

Lycka till!

PS. Du hittar flera bilder på ros-saxen i vår nätbutik, som du kommer till genom att klicka på denna länk:
LPJ ros-sax i Storegården Country Livings nätbutik/

Du kan också läsa mer om Le Prince Jardinier här: LPJ website. Visserligen står allting på franska, men om man inte förstår franska går det bra att klicka runt på alla bilder istället, eller hur?!

Ha en skön kväll.

2 kommentarer:

minigrisen sa...

Självklart vill jag vara med och tävla! Här har jag tipsat om din tävling: http://minigrisen.wordpress.com/2008/06/04/tavlingslysten/

min mail: anna(at)minigrisen(dot)com

minigrisen sa...

Jag la in dig som en länk på min länklista med, hoppas det är OK. Så syns du även när tävlingen är över.