2008-06-30

En tävlingsvinnare och fina nyheter på väg till butiken

Grattis till Anna på bloggen Minigrisen som har vunnit vår tävling från förra månaden. Så här fin är saxen (se bilden här nedan) som Anna kommer att få med posten inom kort.

Idag har jag hållit på med nya beställningar - hela dagen. Det kommer mycker fint från England och Frankrike framöver, både nyheter och gamla favoriter i repris.

Bland annat jag har hittat dessa fina muggar i presentaskar som firar 40, 50 och 60-åringar (på bilden nedan "50 and Fabulous"):
Och här ser du ett klädställ/docka som är hela 150 cm hög - visst är den fin!

Jag nu ska jag dricka till kvällste med maken.
Ha det gott.
Kram,
Sarah

7 kommentarer:

minigrisen sa...

TACK! Jag kommer förbi och hämtar den snart istället.

Familjen Andersson sa...

Då gick den till rätt ställe! Anna är dutig med rosor!

Strandviks-Villan sa...

Hejsan! Hittade hit av en slump när jag googlade på trädgård och jag har hittat massor med inspiration på din blogg! Vi har precis börjat fixa vår trädgård.
Ha en trevlig helg!

Sarah James Larsson sa...

Hej! Vad roligt att du uppskattar våra tappra försök i trädgården. Vilken underbar blogg du har då!! Rekommenderar varmt att alla som läser det här att genast besöka bloggen "strandviks-villan"- så fint. Ha en underbar helg. Varma hälsningar, Sarah

Strandviks-Villan sa...

Hej igen! TACK snälla du för de vänliga orden!
Svar: Så klart du får länka mig, jag blir jätteglad och smickrad...

a home far away sa...

Hej och vilken fin blogg jag hittade till. Så många fina inspirerande bilder, jag kommer tillbaka:-)

Kram från ett regnigt Singapore

Sarah James Larsson sa...

Tack för dina fina ord. Ha det så mysigt i regnet (ta en pläd och en kopp te) och välkommen tillbaka. Kram, S.