2008-05-05

Inbjudan till en kväll som handlar om riktigt närproducerad mat

Här får du en inbjudan till kurskvällen, Smaker från Naturen, den 29:e maj. För att se inbjudan i ett större format behöver du bara klicka på bilden.


OBS! Föranmälan är obligatorisk och antalet platser är begränsad till ca. 20 personer, så först till kvarn gäller.

Du anmäler dig genom att skicka e-post till mig på: sarah@storegardencountryliving.com. Skriv ditt namn och gärna postadress (vanlig post, inte e-post) och telefonnummer.

Vill du komma med några kompisar är det nog bäst att du talar om hur många ni är i gruppen som vill komma tillsammans och bara anmäla gruppen en gång hos mig – anmäls varje person för sig är risken stor att inte alla komma med, eller att bara en eller två i gruppen kommer med. För en grupp behöver du inte skriva namn och adress till varje person, utan bara till en kontaktperson och så tala om hur många ni blir sammanlagt.

Priset för kursdeltagare, inkl. fika, är 150:-/p.p. och för att alla ska kunna fika, vill vi gärna att du skriver när du anmäler dig om du har några matallergier.

Du kommer att meddelas inom en vecka om du har fått en plats i gruppen, eller inte.

TIPS! Kommer du inte med på kurskvällen, eller om du inte hinner vara med (du kanske bor för långt borta) kan du läsa om hur det blir här på bloggen. Förhoppningsvis kan vi lägga ut bilder och information där redan dagen efter (den 30:e maj).

Ha en underbar dag.

2 kommentarer:

Lena Söderkvist sa...

Hej Sarah

Tackar för inbjudan,,, vilken härlig kväll att se fram emot.
Hör av mig igen under morgondagen, 6/5 via mail till dig. Glömde ju skriva om matallergi, tror att vi har en av tjejerna som är allergisk.

Tur att det finns tjejer som dig,, som tar dig an att anordna kvällar typ dessa. Tur att du finns.

minigrisen sa...

Vad sugen jag blir! Ska fundera lite innan jag anmäler mig.
Må gött och ha en fortsatt urskönt solig vecka!